Alla inlägg under maj 2008

Av Sandra - 22 maj 2008 21:42

jajemensan det är en sak som jag nu fått bekräftat. Men kan inte skriva det här tror jag skulle nog bli för mycke surr om det. Men Matilda vet iaf vad jag menar.. Herregud :P


Ne nu sitter man i sängen efter en jobbig kväll på jobbet måste jag säga. Men allt går bara man tar det eftersom :)

Så nu lyssnar man ju på alla låtar som tävlar om att få vara med i den "riktiga" tävlingen på lörda. ja de är ju schlagern jag menar ;)



...

Av Sandra - 15 maj 2008 20:02

Vet faktiskt inte vad jag ska skriva idag... Är alldeless tom..


Mina tankar går till algot´s familj och närmaste..

Vila i frid Algot!!

Av Sandra - 10 maj 2008 20:40

Sitter bara hemme och tar det lugnt. Ska ju upp innan 6 imornbitti. :( Så detta är grymt skönt. Nyss tagit en lååång och varm dusch och nu sitter man i morgonrocken framför tv:n och kollar på körslaget. Ska väl snart slå på någon film.. Tror det blir Rose red. Den är ju bra den. Gillar sådana filmer.


Idag så har jag legat och slappat i solen sen åkte jag och städade sen så hämtade jag upp Sara. Vi åkte upp till sidsjön och gick ett varv där i värmen. :) skönt om man tar bort att jag tog fel skor så fick ju ett rejält skavsår, men börjar vänja mig att ha sånna nu :P


ja sen var det ju bara hem och käka satt och kollade på Kalmar - Djurgården och sen somnade jag i några minuter när den va slut. :)


ja nu är kl 20.44 Ingenting... Ja vad ska man tro egentligen.. Blir så less när det sägs en sak men blir en annan.. Men men...


Ha en trevlig lördakväll alla.!!

Av Sandra - 10 maj 2008 11:54

Jajemen och så grymt skönt. Gårdagen var en riktigt underbar dag måste jag säga. Låg hemma i solstolen och läste en bok och bara njöt. Så nu sprudlar ju verkligen fräknarna.. :P Sen så gjorde jag iordning mat till mamma och pappa.. Grillat såklart, med sallad och potatisgratäng. Var så gott måste jag bara säga :)
Men sen vart jag riktigt trött la mig och vilade en stund.


Sen så åkte man in till Anton och vi hade ju inte den blekaste vad vi skulle göra så vi gick in mot stan och efter ett tag hamnade vi på O´learys uteservering.. Det var riktigt skönt måste jag säga men tyvärr vart det kallt rätt snabbt men vi satt ute ett bra tag ändå.. :) Det är så härligt när man ser stans uteserveringar byggas upp.. då vet man att det inte är allt för långt kvar till den varma sommaren :) Vi träffad eäven jutbo och Johanna där coh sen kom ju självklart Niklas :) Så var ändå en rätt skön kväll.. Just ja glömde ju säga att jag drack även cola ;) Så man körde ju.. Så då fick man vara chafför sen också åt sara .. alltid lika kul at träffa henne.. Så ska ta och ringa henne lite senare idag och se vad ho ska göra ikväll.. Kan ju hoppas att hon bara ska ta de lugnt.. Kanske man kan vara med henne ikväll :) För man jobbar ju imorn. Jobbar tillbaka.. Inte lika roligt som de var förra söndagen när jag var ledig istället :P Men men :D är en rätt skönt tur ändå. ledig mitt över dagen.


Hmm undra om man ska ta på sig morgon rocken och kliva upp och äta lite frukost och ringa och se vad fredrik gör :)


Ha de fint =)

Av Sandra - 8 maj 2008 22:04

Imorn får jag lyssna på fredagslåten utan att david blir bitter på mig :P haha. Ledig imorn och allt ska bli så grymt skönt och finväder är det ju lovat också. Kan de bli bättre :)


Ne ska faktiskt göra lite nytta hemma också. Men tillbaka till nutid. Jobbat ikväll gick kanon var skönt att jobba kvällen idag. Fick något annat att tänka på, för nu snurrar tankarna hela tiden. Så glad att jag har dig Emma. Var med emma igår kväll. Hyrde film och åt lite onyttigt. Ritkigt skönt måste jag säga. Men imorn åker ju hon till motala och sen stockholm igen. men förhoppningsvis så kommer hon hem nästa söndag. :)


Ne nu blir det se klart på nyhetera sen ska ajg väl ta och ringa eller inte, har ej bestämt mig än. Men snart blir det lägga huvudet på kudden och sova och det ska bli så fruktansvärt skönt...

Av Sandra - 6 maj 2008 12:43

Denna dag har inte börjat bra. Eller lite kanske. Ryggen känns ju bättre men har ju däremot världens mensvärkt. Men har iaf vart duktig och gick ner till posten och skickade iväg betyget till skolan inför i höst. Så nu är det bara hålla tummarna på att jag kommer in. :) När jag kommer hem har man fårr post av Alfa kassan. Hyffsat less man vart dårå. För där stod det beslut om utträde.. och en räkning på 989 kr... Så då var det bara att ringa och skälla på dom. Och då säger dom ja du har inte betalat hela summan de här coh de här månaderna.. men va fan man betalar väl bara det som står på räkningen?! Men men bara betala och se glad ut för annars skulle den hamna hos kronofogden. Så Less.


Men men nu sitter man i soffan och tragiskt nog väntar på våra bästa år ;) haha och såklart choklad brevid mig för det 'är nog den bästa medecinen för mig när man har så här ont. och så hade jag ju hoppats på att fredrik hade lite lugnt på jobbet så man kunde surra med han så man kanske skulle bli på lite bättre humör men han verkar ha helt fullt upp tråkigt nog :( Hoppas få träffa han i helgen iaf. :)


Jaha jag som vill träna ikväll på angelica´s pass idag kl 17. Men vågar man? eller blir det värre för ryggen? Eller bättre.. mm man kan ju testa kanske.. skulle vara kul :)


ha de fint.

Av Sandra - 5 maj 2008 13:32

Ja det var verkligen inte igår jag skrev på denna sida. rättare sagt den 16 november. satt här om dagen på jobbet med Carola så var hon in på hennes kusin blogg och läste och då kom jag på och kände att jag måste börja skriva igen. Så nu är man här igen :)

Denna dag har vart sisådär. Jobbade till 12 skönt med ett kort pass när de är så fint väder ute, men däremot har jag ju väntat på tok för länge med att fixa ryggen min så idag har man riktigt ont.. Så ringde påengång till massören i bergeforsen. Inte förens den 28 maj hade hon en tid.. Så ska ringa någon inne i stan idag också och se om man kan få en tid fort. Det är verkligen behövligt nu. Men som man säger. Är huvudet dumt får kroppen lida. Så sant så sant.


Ne nu ska jag faktikst lägga mig i soffan och kolla lite på tv och ta en värktablett och försöka sova lite.

Ovido - Quiz & Flashcards